logo VVV
Nationale Databank voor Toerisme, Recreatie en Cultuur
- Productie

Colofon


De Nationale Databank voor Toerisme, Recreatie en Cultuur (NDTRC) is een initiatief van VVV Nederland.

VVV Nederland

VVV Nederland ontwikkelt 'VVV' en ‘Uit’ tot toonaangevende merken op het gebied van recreatie, toerisme, vrije tijd en uitgaan in Nederland. VVV Nederland ondersteunt en coördineert een landelijk netwerk van professionele VVV-organisaties in het laden van het VVV-merk. Zij doet dit door de ontwikkeling en uitvoering van de VVV-formule. Daarnaast is VVV Nederland uitgever van een uitgekiend assortiment cadeaubonnen, waarvan de VVV cadeaubon en de Nationale Dinercheque de belangrijkste zijn.

VVV staat voor gastheerschap in stad en regio. Inbedding van VVV in stad- en regiomarketing stimuleert het bezoek aan stad en regio en bestedingen ter plekke. Zo wordt een positieve bijdrage geleverd aan de plaatselijke of regionale economie.

De NDTRC is ontwikkeld om het bereiken van de doelstellingen van VVV organisaties krachtig te ondersteunen.

Kijk voor meer informatie over VVV Nederland op www.vvv.nl/corporate.